Mila Nowacka Mila Nowacka
676
BLOG

Katalog polityków niektórych

Mila Nowacka Mila Nowacka Polityka Obserwuj notkę 36

 

Balcerowicz Leszek – zmiany w OFE? A Fe!

Błaszczak Mariusz – Imię mam analogiczne do Maryi! I dlatego to mnie Prezes mówi, co chciał powiedzieć przez to co powiedział!

Brudziński Joachim – czy już wszystko zabrudziłem?

Girzyński Zbigniew – no i co z tego, że jestem niewyględny!? Ale za to jaki mądry!

Hofman Adam – ależ ja piękny i mądry jestem. A do tego ładniejszy od każdego po kolei z PO. I mądrzejszy od większości świata.

Jakubiak Elżbieta – bo ja się tak troszczę o wszystko!

Kaczyński Jarosław – Potencjalni koalicjanci! PiS niech rządzi, PiS niech radzi, a że PiS was w końcu zdradzi…

Kempa Beata – bzgdtdgdgertkigtdtd (nie daliśmy rady zanotować słowotoku)

Kidawa-Błońska Małgorzata – Ależ! Proszę Państwa! Nic się nie dzieje, proszę odpiąć pasy, wszystko jest pod kontrolą. Na pewno  jakoś wylądujemy. A nawet gdybyśmy wodowali, to też nie szkodzi. Wiara czyni cuda.

Kluzik-Rostkowska Joanna – bo jakem Joanna (od Aniołów)! Dam radę!

Komorowski Bronisław – kochani, ja kocham was, wy kochacie mnie i wszystko jest takie piękne, aż do bulu!

Kopacz Ewa – czemuż mi nie ufacie? Przecież ja chcę dobrze! A że wychodzi jak zwykle, to złośliwość nie przedmiotów martwych, a żywych pielęgniarek!

Migalski Marek – migam się, migam, ale czy się wymigam?

Napieralski Grzegorz – jak wyglądają godowe rytuały cietrzewi? No, szybko – kampania wyborcza tuż tuż!

Niesiołowski Stefan – biiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip

Palikot Janusz – PO zła, PiS jeszcze gorsza, ja jedynie jestem w stanie! (że wskazującym na znaczne spożycie – z litości nie powiemy)

Pawlak Waldemar – Cena wywoławcza – 3,5%!

Pitera Julia – ja sysko wiem najlepiej, a szczególnie to, że Tusk jest  taki  tuski!

Poncyliusz Paweł – są problemy i trzeba je rozwiązać.

Rostowski Jacek Vincent – no, może nie jest idealnie, ale jak będzie trzeba, to znajdziemy rozwiązanie.

Szydło Beata – murmurando…………… (nie dosłyszano konkretnie wypowiedzi, a z monotonii sylab nie dało się wyłapać sensu)

Tusk Donald – nie moje wina!

  

Z cała pewnością lista nie jest kompletna.

Zatem pole do popisu (nie mylić z PO-PiS-em) dla komentujących  :). Do czego zachęcam.

 ===========

Ad vocem - Sanovius (komentarz niżej ukryty, a warto treśc uwidocznić)

Balcerowicz Leszek dogmatyczny je orzeszek
Błaszczak Mariusz to polityk antykwariusz
Brudziński Joachimie - w brudzie żeś czy w Szczecinie?
Zbysiu Girzyński - w słowach nie ludzki, lecz świński
Hofman Adam, gdzieś z okolic Bielska - chce być jak Adam Małysz z Wisły, a jego twarz anielska mówi mi, że Jerzym Hoffmanem równie chciałby być dobrze
Elżbieta Jakubiak - do (ja)kubka wylewa zawsze łzy matki-Polki
Kaczyński Jarosław- ze wszystkich mężów najbardziej sław, a przede wszystkim z wojen, które wszystkim wypowiada - bellum Jaroslavii Kaczynskis contra omnes
Kempa traw spod Sycowa,na którą czeka Świętokrzyskie i Włoszczowa!
Kidawa- Błońska - trochę jak dama mieszczańska, trochę jak dworska
Kluzik-Rostkowska - taka nasza okularnica,co zawsze najmądrzejsza była w klasie
Komorowski, gajowy herbu "płowe podkowy" zaszywa się raz w Warszawie, a raz pod Sejnami, gdzie miód pija litewski w chołpie z niedźwiedziami
Kopacz potrzebna jest do kopania, a nie do zdrowia reformowania!
Migal, Migalski - wymigał się od PiSu i jako fruwajacy ornitolog przeleciał do gniazda PJN
Napieralski - jestem Grzesio i rozdaje jabłka pod hutą
Niesiołowski- entomolog analizujący świat wielkich mrówek zwanych ludźmi poprzez używanie ostrych słów do zbadania ich reakcji
Palikot - płoną koty w Biłgoraju, albo piejo kury, piejo, ni majo koguta (to jest ładna, to jest ładna biłgorajska nuta)
Pawlak - człowiek robot, ekspert od węgla kamiennego mieszkający we wsi pod Płockiem (ze wsi Model - modelem na robota świetnym jest! - w gminie Pacyna - złośliwi mówią na niego pacynka,bo świetnie nadaje się do teatru lalek)
Pitera - polska Iron Lady - odpowiedniczka Margaret Thatcher i Julii Tymoszenko w jednym
Poncyljusz Piłat Piotr - oblicze dumnego rzymskiego senatora z coraz większym zarostem
Rostowski Jan Wincent - przez przyjaciół i dziennikarzy zwany Jackiem - swój człowiek na stanowisku ministra finansów
Szydło Beata - kłuje oczyma i groźną miną jak szydło może pokłuć nogę
Tusk Donald - Donek - dla niego jesteśmy przyjaciółmi, dziennikarze też - wszystkich zna i gra w piłkę na boisku - swój chłopak z Gdańska, a teraz z Sopotu, co buduje nam orliki, a jego kolega Schetyna - schetynówki.

 

Komentarze obraźliwe usuwam. Banuję chamów, klony i trolle bez względu na opcję, z której są. UWAGA NIE MAM KONT NA FACEBOOKU I NK Jakakolwiek wiadomość stamtąd, rzekomo ode mnie - nie jest ode mnie

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka